Minden a csomagtartóból

Mindenféle Berlinből egy külhonba szakadt történész szemével - szigorúan NEM történelemről, tudományról, komoly dolgokról. Ha mégis, szólok előre, hogy csak saját felelősségre ne nyomja meg a Kedves Olvasó a jobb felső X-et.

2010. március 16., kedd

Március 15. Reloaded...

Beteges vonzódás van bennem a szóviccek iránt, s fölöttébb intelligens, high-end humort képviselek:D Azonban nekem is meg kell hajtanom fejem, s elismernem: sehol sem tartok. A március 15-i mélypont ez a kép volt:
S talán már kitaláltátok: Alien március 15-e...

Nagy levegő...kifúj...jaaajjj!

Szerző ismeretlen, a kép innen van, viszont ezúton is mély riszpekt neki.

2 megjegyzés:

  1. Szavakkal leírhatatlan eme fájdalom, amit most ez okozott nekem....szószerint: jaaajj!

    VálaszTörlés
  2. Ezért tettem fel: meg akartam osztani Veletek, amit én is átéltem:)

    VálaszTörlés