Minden a csomagtartóból

Mindenféle Berlinből egy külhonba szakadt történész szemével - szigorúan NEM történelemről, tudományról, komoly dolgokról. Ha mégis, szólok előre, hogy csak saját felelősségre ne nyomja meg a Kedves Olvasó a jobb felső X-et.

2011. március 8., kedd

Dupla-tripla szülinap

Hát, József Attilát parafrazeálva: Harmincnégy éves lettem én, meglepetés e ... izé blogposzt. Nem megy ez. Nem baj. Nehéz a születésnapot külföldön ünnepelni, bár Ti mindent megtettetek, hogy jó napom legyen: köszönöm szépen a sok köszöntést, tényleg. Bori is édes volt: kaptam szép mellényt, inget, volt lufi, meg anyósnyelv (trööööt), meg finom torta. Ettünk a város legjobb indiai éttermében, megnéztük a King 's Speech-et (NAGYON JÓ, tessék megnézni, angolul!), szóval klassz kis nap volt.

Dupla szülinap ez: ugyanis éppen ma egy éves a Trabantkombi is. 6300-an olvastátok eddig, s azt hiszem, hogy legtöbbször jó kis szórakozás volt, nekem mindenképpen. Ez a szülinap arra is mindenképpen alkalmas, hogy kicsit megszereljem a Trabant Kombit.


Sajnos elment kicsit (nagyon) abba az irányba, ami szabadságharcos, hiperkritikus, ki(túl)fejlett igazságérzetű, világmegváltó (szándékú) énemhez kapcsolódik, s ezt nem akarom, mert elveszi a blogolás örömét, ha mindig bosszankodom az elsősorban otthoni politikai ostobaságok miatt. Ebből tehát reményem szerint keveset fogtok olvasni a jövőben itt, s sokkal inkább a kezdeti stílushoz próbálok visszatérni. Meglátjuk sikerül-e.

A dupla szülinap legyen inkább tripla. Feltűnhetett a rendszeres olvasóknak, mennyire érdekel a repülés világa: számos ilyen posztot írtam már eddig is. Gyerekkorom óta így van ez, s úgy döntöttem, ahelyett, hogy időnként ebbe a blogba írogatnék ilyen témájú bejegyzéseket, indítok egy másik blogot, ahol viszont kifejezetten ilyen jellegű  írásokat találtok majd. Nem lesz vérkomolyan szakmai, mivel nem vagyok szakmabeli, de szórakoztatónak ígérkezik. Akit érdekel a repülés, a repülőgépek, netalán fél a repülőn, mindenképpen kattintson oda, s olvasgassa:


Tehát Happy Birthday to me, to Trabantkombi, and Fékszárny.

4 megjegyzés:

  1. Gratula a dupla-tripla szülinaphoz. Munkahelyen most már rendszeresen olvasom a blogod, főleg a nemzetmentő bejegyzéseidet.
    Amúgy most éppen egy magyar társadalommal kapcsolatos esszét írok, és ha nem bánod, megjelölöm forrásként a blogodat, mint inspirációs forrást. :D

    VálaszTörlés
  2. No, hát ha már a Facebookon sereghajtó lettem a szülinapi köszöntéssel, akkor legalább itt a legelső leszek. Boldog szülinapot kedves Trabant Kombi!!! Nekem nagyon tetszenek az írásaid, de nem titok, hogy valóban nem a szabadságharcos bejegyzéseid iránt a legnagyobb az érdeklődésem, bár azokat is megéri elolvasni. A sok vicces-idióta posztod sok örömteli percet okozott az elmúlt 1 évben. Az újszülötthöz pedig sok sikert, azért majd néha oda is ellátogatok!

    VálaszTörlés
  3. Kátya: Köszi, bocsánat, hogy csak most válaszolok. Azt hiszem, most Neked kedvez a blog irányvonala. Bár azóta nem is írtam. Eh, mindegy...:)

    VálaszTörlés
  4. Sanz: Örülök, ha inspiráló volt a blogom:) Azt nem tudom, most merrefelé halad (egyelőre helyben áll), de majd csak kialakul ez is. Köszönöm a kommentet.

    VálaszTörlés