Minden a csomagtartóból

Mindenféle Berlinből egy külhonba szakadt történész szemével - szigorúan NEM történelemről, tudományról, komoly dolgokról. Ha mégis, szólok előre, hogy csak saját felelősségre ne nyomja meg a Kedves Olvasó a jobb felső X-et.

2010. szeptember 10., péntek

Életjel jegesmedvével, halakkal, s politikával...

Ezt már valószínűleg csak magamnak írom, mert azt a kevés, de annál lelkesebb olvasómat is minden bizonnyal elveszítettem, akik eddig voltak. Sajnos az utóbbi időben rengeteget kell dolgoznom, mert írom/fordítom a könyvemet, amit november végére kell befejeznem, s bizony sürget az idő. Tehát, rohadok a monitor előtt, kalapálok az ujjaimmal a billentyűkön, s telnek az oldalak, füstöl a vörd. Egyszer csak készen lesz.
Mivel én most nem vagyok szórakoztató, itt van három videó, amin én nagyon jól szórakoztam. Kettő régi, a harmadik nem annyira, de az összekötő motívum: hogyan beszéljünk úgy sokáig, hogy SEMMI, DE AZ ÉGVILÁGON SEMMI ÉRTELME NE LEGYEN! Ebben állítólag mi bölcsészek vagyunk a legjobbak, de tiltakozom:D

Az első: horgászoknak különösen jó móka:



A második önkormányzati választások előtt különösen aktuális:




A harmadiktól pedig még a jegesmedve is inkább a globális felmelegedést választaná, legombolná a bundáját, s pucér fejét megvakarva kérdezné: Most akkor mi van???




Külön felhívnám a figyelmet a jejesmedvére, s a diszkrét böfire az interjú elején...
Na, emléki hagyományilag jó szórakozást mindenkinek, s igyekszem hamarosan jelentkezni valami friss poszttal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése