Minden a csomagtartóból

Mindenféle Berlinből egy külhonba szakadt történész szemével - szigorúan NEM történelemről, tudományról, komoly dolgokról. Ha mégis, szólok előre, hogy csak saját felelősségre ne nyomja meg a Kedves Olvasó a jobb felső X-et.

2010. november 3., szerda

Fügét mutatok

Egyszer már beszámoltam nektek a szépségversenyeken rendszeresen leszereplő magyar lányokról (ITT), nem is annyira szépségileg, mint angol nyelvtudásilag. Na, nincs ez az idén sem másként. Prezentálom nektek Jennifert (Dzsenifert?), aki igen komoly mélyinterjúban mutatta be magát, állatviszonyait, s hazánk gyümölcstermesztését.
Sírjunk együtt, in my Hungry:D

6 megjegyzés:

  1. Atyaúristen! Na én sem vagyok egy nyelvzseni - szerintem neked ezt nem kell külön ecsetelnem:) - de ez azért nem semmi. Kicsit olyan érzésem volt, hogy ez egy olyan diák, akinek lövése sincs a vizsgáról, de "beszéljek folyamatosan, akkor biztos átcsúszok". "Aszongya": "This is the capital of my Hungry." Mert az én Magyarországomnak mi a kapitálisa???

    VálaszTörlés
  2. Nekem az a bosszantó, hogy senkinek nem tűnik fel a magyar versenyszervezők között, hogy a szemöldökkiszedésen, hajcsavaráson kívül úgy is fel kéne ezeket a szerencsétleneket készíteni, hogy megírjuk nekik az angol szöveget, bezárjuk egy üres szobába (nincs mobil, nincs körömlakk, nincs csivava), oszt' tanuld meg, kikérdezem. Égetnek minket is, nem csak magukat... Amúgy meg a Te angoloddal semmi baj nem volt, csak lusta voltál... Úúú, de osztó vagyok ma:D

    VálaszTörlés
  3. De ha tudnád, hogy azóta mennyit fejlődtem:) Például van középfokú "C" típusú angol nyelvvizsgám :) Na meg most rá is vagyok kényszerítve az angol tanulásra, mert az UEFA elvárja, hogy elfogadhatóan tudjak beszélni. Ezért fizet egy angoltanárt, akivel hetente fél órában kell beszélgetnem Skype segítségével. Valamint heti 2,5 órát kell dolgoznom egy online angol programon, amit ellenőriznek. És a tetejébe még van egy nyelvkönyv is, amit áprilisig át kell gyúrnom. Persze nem panaszkodom. A végén még lehet, hogy beszélni fogok angolul:)

    VálaszTörlés
  4. Na, hát ez TÉNYLEG tök jó! S így is kell! Az embernek esélye sincs Európában manapság, ha nem beszél angolul. Persze, gonoszkodva megkérdezhetném: bíróként nem elég annyit beszélni angolul, hogy megértsd: "You ***** my ****, you **** mother******.":D Persze, tudom, hogy nem. De örülök neki, komolyan. Ugye mindig mondtam én?

    VálaszTörlés
  5. Kovács Ágnes, úszó olimpikonunk, aki több évig élt Amerikában és ott találkoz(hat)ott a spanyol jelenléttel, a magyar főzőműsorban (Vacsoracsata) betű szerint ejtette ki a jalapeno paprika nevét, azaz "jalapenyo" paprikát mondott.
    Hát, ez nekem legalább annyira fájt, mint a bloggernek a szépségkirálynő angolja......

    Most akkor van multikulti, vagy nincs?

    VálaszTörlés
  6. Hát, az úszás nem fejleszti az agyat, Ágika magyarul sem észlény. Szerintem ő Amerikát is csak töredékesen látta: 40 másodpercenként, ahogy feljött levegőért....

    VálaszTörlés